Kapten Ahlsén

sammanfattning

Publicerad 2014-06-04 01:31:00 i Allmänt,

Mycket har hänt.
- Jag har haft praktik i över en månad och har haft lite inlämningar här och var på tre olika kurser. 
- Jag och Fabián har varit på ytterligare ett homeparty med Schyman.
- Jag har varit i Stockholm med Fabián och hälsat på bl.a. hans bror+tjej och spelat bowling. 
- På kristihimmelfärd så åkte vi till Ullared. 
- Jag har upplevt andralångdagen för första gången och det kändes som en festival (Missade förra året) 
 
Och ja, mer har väl hänt. Varit ute i solen (Typ två gånger), sett på lite film, handlat lite mat och köpt lite kläder. 
Men inget som är värt att nämna i detta inlägg. 
 
Nu vänder jag om dygnet lite eftersom det är svårt att bo på 26kvm varav den ena jobbar natt och den andra är van att vara uppe på dagen. 
Men jag har en inlämning kvar och en komplettering sedan har jag sommarlov!! (Där jag troligen kommer jobba lite. men wooh! ändå!) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela