Kapten Ahlsén

Yay!

Publicerad 2014-04-01 23:27:38 i Allmänt,

Jag fick idag reda på att jag fick G och till och med VG (!) på den där examinationen jag nämnde för några inlägg sen. Jag jobbade hårt för att få den strukturerad och det verkade gynna sig rejält! I och med detta tror jag nu att jag får VG i hela kursen! Gud vad glad jag blev! Jag tyckte om mitt tema som jag använde i uppgiften men jag var så osäker om jag fått med alla saker som krävdes och var relevanta och hoppades verkligen på att få G. 

Uppgiften var då att planera ett sexveckors temaarbete i svenska! 
Jag valde då att ta ämnet troll och andra väsen, som jag sen planerade relativt lektionsmässigt och sedan kopplade (Såklart) till litteraturen och kursplanen. Det var ett roligt arbete men krävdes så himla mycket jobb för ja. Det var ju för SEX veckor! I vanliga fall så har vi endast fått planera för högst en. Oftast bara en enda lektion. 
Men jag lärde mig jättemycket och jag fick som respons av min lärare att jag kommer lätt kunna använda detta i min egna klass sen!
 
WoopWoop! På topp nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela