Kapten Ahlsén

Torsdag

Publicerad 2014-04-04 00:05:52 i Allmänt,

Varit i skolan på litteraturseminarium där vi snackade om undervisning och olika typers funktionshinder. För detta så skulle vi ha läst en bok som faktiskt var en av de bättre. Den var lättläst med massa olika exempel. Yay! Precis min typ av bok! 
Annars så drack jag te och tjötade med en kompis i några timmar och sedan åkte jag hem för att städa.
Har jag städat? nej. Jag satte istället in en tallrik med leftover tikkagryta i micron, och sedan fyllde jag i min hårfärg. (Jag åt också maten.) Jag måste ju förfasen städa. För imorgon kommer min bästa vän hit och ja. Hon ska ju kunna ha någonstans att sitta. 
Såg också på premiären av Hårdvinklat (Skrev Avpixlat först. Blev hemskt fel) och det får godkänt av mig eftersom jag faktiskt skrattade rakt ut ett antal gånger. Bianca var klockren ca sådär 100%. Det finns på tv3play.se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela