Kapten Ahlsén

Tisdag och snart lov!

Publicerad 2014-04-15 22:54:17 i Allmänt,

Idag i skolan så hade jag två föreläsningar. Den andra föreläsningen var riktigt bra då jag kände att jag fick mycket hjälp med tentan som ska vara inne på torsdag. Så nu har jag suttit och skrivit iaf hälften med hjälp av anteckningarna! Skönt! 

Annars efter skolan så minglade jag runt lite sakta i några butiker för ja.. varför inte? Fick med mig hem en sommarklänning, ett par cykelbyxor som jag letat efter hur länge som helst och en croptop.
Hittade en snygg earcuff på topshop också för endast 20kr! :) 
Fjärilsörhängena på bilden har jag fått av min fina svärfamilj som köpt dem åt mig när de var i Chile <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela