Kapten Ahlsén

haha ja. Det är en lista!

Publicerad 2014-04-01 18:31:00 i Allmänt,

Jag heter Linda Ahlsén. Varav namnet Kapten Ahlsén.
Jag är för tillfället trött och omotiverad som alla andra dagar jag inte har skola. 
Jag är bra på att se på tv.
Jag tycker inte om att diska. 
Jag är dålig på att ta mig i kragen och träffa manniskor, samt hitta på saker att göra.
Jag läser kurslitteratur och för många böcker på samma gång. Men just nu mest "Min mormor hälsar och säger förlåt" som jag fick på posten av min fina mamma!
Jag gillar när det släpps nya avsnitt på serier jag följer (Följer två haha)
Jag sjunger för mycket, och oseriöst.
Jag älskar när solen lyser in på eftermiddagen. Till och med på tvn.
Jag är inte speciellt bra på att vara strukturerad även fast jag mår mycket bättre av det.
Jag föredrar te framför kaffe. 
Jag tycker om att bli välkomnad och att prata lättsamt med humor. 
Jag är beroende av indiska smaker, grytor och kryddor.
Jag har på mig en flerfärgad klänning och en stickad myströja
Jag dricker Aloe vera vatten som är svindyrt men så gott och så mättande
Jag lyssnar på svenska texter. Just nu är det svensk hiphop som jag lyssnar mest på.
Jag blir arg på människor som säger saker som "Du borde le lite mer". Eller som är allmänt nedlåtande i tonen.
Jag är rädd för högerextremismen som växer i europa
Jag önskar att folk omfamnar och anammar den feministiska vågen!
Jag är pinsamt dålig på att minnas. Jag glömmer namn och har svårt att känna igen folk eller allmänt minnas saker. Även viktiga saker.
Jag är uppväxt i Värmland - på en ö i vänern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela